woensdag 6 augustus 2014

mag ik deze dans van u?

nieuwe ronde, nieuwe kansen...

begon mijn Doodles een beetje saai te vinden, al vijf jaar hetzelfde concept, en ik geloof dat ik helemaal aan een nieuwe uitdaging toe ben. niet dat hier ongeloflijk veel gaat veranderen, maar ik had geen zin meer aan het blok aan  mijn been wat de voorafgaande jaren werden hier - al die dingen die ik heb geschreven, al die zogenaamde wijsheid, al die van de hak op de tak zaken...

natuurlijk maakt je verleden wie je nu bent.
zonder verleden geen heden, om er maar eens een cliche bij te slepen.
maar het is wel waar.

ik zie wel.
of t wat wordt.
misschien leest hier wel helemáál niemand meer mee :-)
voor diegenen die wel meegekomen zijn: van harte welkom!!
laten we samen heerlijk dansen op de muziek van het leven...


2 opmerkingen:

Kati zei

Natuurlijk kom ik mee! :) Gefeliciteerd met je nieuwe blog en succes met de spinsels en het dansen...

Daan zei

yay!! welcome in my new den...