woensdag 13 augustus 2014

wees gegroet


een slome dans vandaag.
heb een piekerhoofd, vol met twijfels en een grote behoefte aan stilte, niemand die iets moeilijks van me wil, maar wel weer aan een knuffel of zo.

oudste kind heeft last van het Leven, en mijn eigen last komt dan heel snel weer binnen bij mij. ik wil hem graag helpen, maar hij wil het zelf doen, wat ik helemaal begrijp, maar toch... het blijft je kind...

eerst mezelf helpen, misschien?

voortgang in huize H is ook sloom. meneer G zoekt maar vind niets, en zijn vakantie is ook nu, dus veel overleg en gesprekjes, over hoe, en wat.

loslaten...
dat lijkt de dans van dit jaar...
loslaten, tot er weer ruimte is voor Iets Anders...


Is there room enough for both of us?
Both of us apart?

Are we bound out of obligation?
Is that all we've got?
Get the words, and then I get to thinkin'
I don't wanna think, I wanna feel
How do I feel?
How do I?...



Geen opmerkingen: