dinsdag 11 november 2014

kleintjes

het is weer net of ik een baby heb... moet weer typen met 1 hand omdat er een kleintje op mijn schoot ligt te knorren... {de babies knorden nooit, trouwens...}

het is wel vreemd om nu weer zo in demand te zijn. ik ben weer nodig, na jaren langzaam aan steeds minder belangrijk te worden voor de kids}, omdat er gevoerd moet worden {4x per dag}, de dames willen af en toe een knuffel, of gewoon even heel hard tegen me piepen {kan t nog geen miauwen noemen... eentje is zelfs te schor om te piepen dus die kraakt af en toe wat mijn richting uit...} en zodra mijn schoot {of die van n andere huisgenoot} beschikbaar is wanneer het slaaptijd is, wordt die in beslag genomen.

het is ook erg gezellig, zo twee van die lieve kleine beestjes in huis. ook al loopt er af en toe eentje een plant omver, of worden er kleren van het droogrek getrokken, of moet ik voor de 13e keer een van de tafel plukken...

kennelijk miste ik stiekum de levendigheid die bij een huis vol kleintjes hoort toch veel meer dan ik dacht...


Geen opmerkingen: