woensdag 17 december 2014

zonder boom

nog een week, dan is het kerst.
normaal werd ik dan hyperzenuwachtig, bang om Het Verkeerd te doen, om Dingen te Vergeten {ben ik nogal goed in...}, om Kerst te Verknallen...
maar dit jaar zal het me worst zijn.
ik heb een bio-kip besteld {gewoon, in de natuurwinkel waar ik toch al werk - hij stond gewoon op de lijst...}, oudste zoon komt langs met zijn vriendin, vriendinnetje van tweede zoon wilde de kerst brunch-met-Engelse-twist weer wel eens meemaken, dus er zal een Vegetarische Optie bij moeten...

het zal wel raar zijn dit jaar, de Laatste Keer gewoon - hoewel Kerst bij ons eigenlijk nooit Gewoon is geweest...
er was altijd wel wat...

maar dit jaar...
Mr G is al aan het pakken.
er staat geen kerstboom vanwege de poezebeesten.
meubels worden verplaatst omdat iemand van een kast afwilde.

we zien het wel...
ik hoop alleen dat iedereen er een beetje zin in heeft...


Geen opmerkingen: