maandag 23 februari 2015

op avontuur


vanaf heden
ga ik op avontuur,
het Grote Onbekende in...

of doe ik dat niet al heel lang, 
het onbekende in,
op steeds weer andere manieren...

zien waar het schip strandt,
vertrouwen op een mooie afloop,
verbaasd zijn over Het Leven...

Mr G woont in zijn eigen huis,
en ik in het mijne.
voor ons beiden een Nieuw Begin,
al blijven we altijd verbonden
door onze vier prachtige kids...

ik mag loslaten,
ons verleden samen
worden herinneringen,
stapels en stapels,
een mengeling van Diep Verdriet,
en Zachte Berusting,
en de Intense Blijdschap dat het er is geweest.

better to have loved and lost 
than never to have tried...

mijn dank aan hem is groot,
voor wat ik heb mogen leren
de jaren dat wij samen waren...
{en hij van mij?}

mijn hoop is groot 
dat wij verder kunnen
in vriendschap,
vooral...

dus nu op avontuur,
met lichte bibbers,
en flinke hoop in mijn hart

* mumford & sons ~ after the storm *

Geen opmerkingen: